Blogger Template by Blogcrowds

Selamat Datang

Hai...Guys.....
Gue ucapin selamat datang deh di Blog gue. Tulisan disini merupakan ada yang gue copy paste dari artikel-artikel lainnya, baik gue dapat dari forum, group, email maupun dari blog orang lain. Tujuan gue buat blog ini untuk mempermudah gue dalam mencari bahan-bahan, tapi mudah-mudahan bagi elo juga bisa membantu dalam mencari informasi. Gue jamin info disini bagus-bagus dan udah melalui tahap penyeleksian.
Oh jangan lupa, elo nanti kalau sempat mampir di blog gue yang satu lagi http://www.pilih-pilih.blogspot.com, blog gue ini khusus untuk mendownload segala macam baik itu software, games, e-book dll.
Selamat Menikmati yah...............and jangan lupa kasih komentar dan isi buku tamunya.....................

Umar dan Istrinya

Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tepe, tau-tau bininye nyelonong:

"Bang¦ lampu teras putus¦ tolong gantiin ame yang baru dong¦.!".
"Masang lampu¦?, Lu kire gue PLN apah...?" Saut Umar enteng.

"Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi.., itu tuh aernya ampe luber..
"Benerin keran¦?, lu kire gue PDAM kali...!!!"

"Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke waroeng aje gue nitip minyak¦!"
"Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye, lu kire gue PERTAMINEEE...!!!"

Umar sewot Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,
balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus ke kamar- mandi,
aer udah kaga luber-luber; ke dapoer jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ama bininye: "Lu minta tulung ama siape...?"
"Gini bang¦ abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat
nanyain gue. Gue cerite ape adenye, juga soal lu sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin,
tapi ada saratnye¦".

"Ape saratnye¦?", Umar pengin tau.

"Saratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die…!"

"Terus lu bikinin die roti ape...?" Umar ngedesek.

"Bikinin roti ?!!! Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee...?!!!"

0 komentar:

Posting Komentar